پرفروش ترین قفس مرغ تخمگذار

۵ بازديد

قفس مرغ در تجهیزات پرورش طیور ما - سازنده تجهیزات قفس باتری مرغ در بین شرکای همکاری ما شهرت خوبی دارد. قفس مرغ ما عمدتاً شامل قفس مرغ لایه ای، قفس مرغ گوشتی و قفس جوجه بچه است. و هر قفس ابعاد قفس خاص خود را دارد. به عنوان مثال، قفس مرغ لایه ای و قفس جوجه بچه را می توان به قفس مرغ نوع A و مدل قفس نوع H تقسیم کرد. و قفس های جوجه های گوشتی برای قفس باتری نوع H مناسب هستند. Livi در تولید مجموعه کاملی از امکانات پرورش و پرورش مرغ با ظرفیت سالانه حداکثر 1 میلیون مجموعه قفس تخصص دارد. مشتریان می توانند اندازه های مختلف قفس طیور را با توجه به منطقه مرغداری و ساخت قفس شما انتخاب کنند.

فروش قفس مرغ نوع A
قفس های مرغ نوع A ساختار پایدار و بادوام دارند و مجموعه کامل قفس مرغ تخمگذار فرآیند آبکاری پیشرونده اسپری الکترواستاتیک را اتخاذ می کنند. سیستم تجهیزات Livi Poultry شامل تغذیه خودکار طیور، آشامیدن، تمیز کردن، جمع آوری تخم مرغ، مدیریت متمرکز و سیستم کنترل خودکار است که می تواند حفظ انرژی و کارایی کار را تضمین کند.
فروش قفس مرغ نوع H
مدل قفس مرغ نوع H، تجهیزات پرورشی لیوی برای جوجه های گوشتی است. قفس مرغ باتری Livi از سیم فولادی بین المللی Q235 ساخته شده است که به هوا اجازه می دهد آزادانه در سراسر قفس جریان یابد تا محیط بهینه برای گله ها ایجاد شود. قفس مرغ نوع H می تواند زمین را صرفه جویی کند و هزینه های سرمایه گذاری و مدیریت ساخت و ساز را کاهش دهد که همگی برای خانه های بسته مناسب هستند.
قفس مرغ در صنعت ما می تواند اکثر مشتریان ما را برآورده کند. محصولات ما همچنین مجهز به بهترین تجهیزات مرغداری مرغداری برای انجام عملکرد تجهیزات مرغداری است. ما می توانیم پروژه تفصیلی مزرعه مرغ را با توجه به شرایط واقعی پرورش طیور به شما ارائه دهیم.

تجارت مرغداری ما تقریباً در سراسر جهان گسترش یافته است که قفس مرغ ما برای فروش به بیش از 30 کشور مانند آسیای جنوب شرقی، آفریقای جنوبی، فیلیپین، نیجریه و سایر کشورهای آسیای مرکزی صادر شده است. تمام اجزای اصلی قفس مرغ در کارخانه تخصصی ما واقع در شهر ژنگژو، استان هنان، چین تولید می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.